Monday, December 26, 2011

Portraiture Inside 2 Ulu Paip, Karangan, Kedah

New Talent...Ida...replace Azie Din kerana ada hal yang tak dapat di elakkan...
Sebenarnya aku plan untuk shoot tema Gadis Melayu...Ramai jugak photographer yang join..
Khadim, Nuli Azhari, Mharryz, Jiwa Khacau, Awang Che Mat, Nizam, Zaiham, Vince Karl, Ali dan Falina, Kamera Burok, Daniel Koay, Ida, Areanna Love...

Aku try close up wajah Ida menggunakan lens Nikon Prime 85mm f1.8 dan hasil ni tida menghampakan aku...Selalunya aku suka berstrobist tapi kali nie menggunakan big reflector so semua photog terpaksa memegang reflector untuk memberi laluan kepada semua orang merasai feel menggunakan reflector..


Teaser with Qaseh Lyza
Qaseh Lyza selalu menjadi model untuk mengcompletekan sessi outing...Thanks ya Lyza...

Tujuan asal outing kali nie untuk melayan shutter speed so aku pertaruhkan juga sekeping gambar landskap..yang x seberapa nie...aku bukan la landskap photog aku lebih suka melayan portraiture tetapi kali nie aku teringin nk sharing gambar yang aku baru shoot ni. Aku sebenarnya langsung x da idea untuk landskap editing so aku layan editing secara ala kadar sahaja...

No comments:

Post a Comment